Az Edisonplatform szakmai megalapozottsága érdekében hívtuk életre a sokszínű és befogadó Gondolkodó Kört, mert hiszünk abban, hogy a többféle nézőpont előny. Ez a Kör pedagógusok, gyermekpszichológusok, gyermekjogi szakértő, ismert szülők, művészek, írók izgalmas közössége, akik tapasztalatukkal, tudásukkal segítik a munkánkat. Ismerd meg őket!
Al Ghaoui Hesna
SZERKESZTŐ-RIPORTER, SZERZŐ
Sokszor csak egy kis lökés, egyetlen élmény kell ahhoz, hogy egy fiatal ki merjen állni valamiért, amiben hisz, amire vágyik. Szerintem az Edisonplatformnak pont ez a célja: megadni ezt a lökést, támogatást minél több gyereknek.
Balatoni József
TÖRTÉNELEMTANÁR, ÍRÓ, TRÉNER, AZ ÉLMÉNYALAPÚ OKTATÁS NÉPSZERŰSÍTŐJE
Az Edisonplatform egy igazán új, XXI. századi kezdeményezés, melyhez nagyon szívesen csatlakoztam, hisz a célunk közös: a gyermekek képességeinek fejlesztése a legjobb tudásunk szerint. Hatalmas élmény egy ilyen remek, szakértői csapat tagjának lenni.
Bojti Andrea
KLINIKAI GYERMEK- ÉS IFJÚSÁGPSZICHOLÓGUS
Számomra kiemelten fontos, hogy minél több szülő megismerhesse azokat a kapaszkodókat a gyereknevelésben, melyeket a gyermekpszichológia szemlélete nyújtani tud. Kihívások a mai információkkal teli világban, szülői önismeret, életkori sajátosságok. Hiszem, hogy ezek segítségével minden szülő saját gyermeke legfőbb szakértőjévé válhat!
Dr. Gyurkó Szilvia
GYEREKJOGI SZAKÉRTŐ, HINTALOVON ALAPÍTVÁNY
Azért örültem az Edisonplatform Gondolkodó Körébe való csatlakozásnak, mert minden lehetőséget szeretek megragadni, ami a más szakmákhoz tartozókkal való közös gondolkozás lehetőségét kínálja. Hiszek benne, hogy csak így lehet a gyerekjogokat a mindennapok részévé tenni.
Dr. Kádár Annamária
PSZICHOLÓGUS, EGYETEMI DOCENS, TRÉNER
Hiszek abban, ahogy a mandinka közmondás fogalmaz, hogy sok kicsi ember sok kicsi helyen sok apró dolgot megtesz, megváltoztatja a világ arcát.
Dr. Kelenhegyi Andor
A MILESTONE INTÉZET OKTATÁSI IGAZGATÓJA
Örök optimista vagyok: meggyőződésem, hogy a közvélekedéssel ellentétben a jó oktatás öröm és kaland diákoknak és oktatóknak egyaránt. Az Edisonplatform évek óta segít megtalálni azokat a kezdeményezéseket, amelyek igazolják ezt a meggyőződést. Nagy megtiszteltetés segíteni ebben a feladatban.
Dr. Meskó Bertalan
ORVOSI JÖVŐKUTATÓ THE MEDICAL FUTURIST INSTITUTE VEZETŐJE
A ChatGPT-szerű AI eszközök korában óriási jelentősége van azoknak az egyéni készségeknek, amik abban segítenek, hogy a fejlett technológiák kiemelhessék azokat a tulajdonságainkat, amik egyedi személyiséggé tesznek minket. Ezt a szemléletet a lehető legkorábban el kell kezdeni átadni és ebben az Edisonplatform úttörő munkájához örömmel csatlakozom.
Frankó Csuba Dea
JÖVŐKUTATÓ, A SPARK INSTITUTE VOLT VEZETŐJE
Azért tartom nagyon fontosnak az Edisonplatform munkáját, mert a jövőről szól. Térképet ad a szülők kezébe az úton, aminek célja, hogy a gyermekeinkből értékes és boldog felnőtteket faragjanak.
Kerekes Valéria
Mese-és játékkutató, az ELTE Tanító-és Óvóképző Karának oktatója
“Az Edisonplatform számomra olyan, mint egy mesei vándorút, tele izgalmas kalandokkal, váratlan helyzetekkel, megküzdésre váró feladatokkal, egy biztonságos keretbe rendeződve, ahol a szülők és a gyerekek egyaránt hősök, tele varázslatos képességekkel. Öröm szereplőnek lenni ebben a nagy közös történetben, amíg világ a világ. És még két nap.”
Mészáros Antónia
UNICEF MAGYARORSZÁG ÜGYVEZETŐ IGAZGATÓJA
A gyerekek helyzetéről és lehetőségeiről való gondolkodás az egyik legfontosabb tevékenység a közös jövőnk szempontjából – evidens, hogy az UNICEF-nek ott a helye az asztalnál.
Steigervald Krisztián
GENERÁCIÓKUTATÓ
Tibenszky Móni Lisa
ÚJSÁGÍRÓ, A FELELŐS SZÜLŐK ISKOLÁJA ALAPÍTÓ-ÜGYVEZETŐJE, A DA VINCI TV CSATORNA MAGYARORSZÁGI NAGYKÖVETE
Az Edisonplatform három dolgot jelent számomra: társadalmi összefogást, együtt gondolkodást és a gyermekeink jövőjét építő szakmai közösséget, melyben a civil kurázsi ötvöződik az innovációkkal.
Tomaj Zsófi
FENNTARTHATÓSÁGI TANÁCSADÓ
Gondolkodásunkba be kell építsük a holisztikus szemléletet. Ehhez elengedhetetlen az új fajta adaptálódási, újragondolási képességünk, valamint a kritikus gondolkodás. Hangsúlyt kell fektetni a kommunikációs képességeink erősítésére is, mert úgy tudunk egymásra hatással lenni, hogy elmondjuk, mit miért csinálunk és ezzel másokat is ösztönzünk a cselekvésre.
Úgy gondolom, hogy az ilyen kezdeményezések, mint az Edisonplatform, kulcsfontosságúak a fenntartható jövőnk építése szempontjából.
Tószegi Attila
Zuglói Herman Ottó Tudásközpont Általános Iskola igazgatója, a Microsoft Innovatív Iskolák Program vezető trénere
Az Edisonplatformban olyan embereket ismertem meg, akik elő, korszerű iskolában gondolkodnak, ahol egyformán fontos a 21. századi képességek fejlődésének támogatása és az ismeretek átadása. A következő néhány évben gyökeresen megváltozik az oktatás világa. Az Edisonplatform csapatának tagjaként szeretném támogatni azokat a közösségeket, melyek 21. századi iskolát akarnak építeni: kreatív, bátor, innovatív emberek iskoláját kreatív, bátor, innovatív embereknek.
Trunk Tamás
ÚJGENERÁCIÓ SZAKÉRTŐ, INFLUENSZER
Fontos, hogy ne mi akarjunk alkalmazkodni a jövő változásaihoz, hanem akár mi magunk változtassuk és alakítsuk a jövőt. Mert igenis van hatásunk mindenre. Az Edisonplatform segítségével ez az üzenet nagyon sokakhoz eljuthat.
Veres Rita
EDISONPLATFORM TÁRSALAPÍTÓ
Mi más lehetne fontosabb, mint hogy a gyerekek jövőjébe fektessünk? (Szinte) lehetetlen küldetésbe fogtunk: szeretnénk a 21. századi kompetenciákat -amelyek a szülőket és a gyerekeket is segítik a jövőben való boldogulásban- megerősíteni. Az Edisonplatform közössége, legyen szó gyerekeket fejlesztőkről, szakértőkről vagy éppen cégvezetőkről ezen dolgozik.