A SZIKRA azért jött létre, hogy az autista gyerekek saját autizmusukat, másságukat ne fogyatékosságnak lássák, mert nem az! Lássák ezt inkább lehetőségnek, ahogy ezt tette Newton, Einstein, Mozart, Steve Jobs, Elon Musk vagy éppen Bill Gates is autistaként.
Tovább olvasokÖko-Kuckó Oktatóterem
Fenntarthatóságra nevelési tevékenységet végzünk. Programunk segítségével az óvodás és iskolás gyermekek fejlesztéséért dolgozunk.
Tovább olvasokOkos Doboz
Ingyenes tankönyvfüggetlen digitális taneszköz segítségével a diákok kognitív képességeit fejlesztjük.
Tovább olvasokOpen History
A „meghackelt” történelem az élmény- és drámapedagógia módszereivel építi a tudást, és fejleszti a készségeket.
Tovább olvasokPasszold vissza Tesó! / Bring it back Bro’!
A használaton kívüli mobilokat újrahasznosítás céljából összegyűjtjük, és iskolai programokkal, interakítv előadásokkal mutatjuk be a gyerekeknek mit tehetnek az afrikai állatok védelméért.
Tovább olvasokMezna
Célunk megtanítani a gyerekeket, hogyan lehet jól enni, jót enni és ezáltal jól lenni, így boldogabb és egészségesebb felnőttekké válni.
Tovább olvasokMobility-Győr Digitális Élményközpont
Az Élményközpont missziója a digitális világ tevékeny megismertetése, miközben olyan képességeket fejlesztenek amelyek segítségével a hétköznapi élet más területein is sikeresen boldogulhatnak a résztevők.
Tovább olvasokMóra Kiadó – irodalom – edukáció – szórakozás
Célunk, hogy a szülők baba kortól olvassanak a gyerekeknek, mert a könyv értelmi, érzelmi és logikai készségeket egyaránt fejleszt, melyek nélkülözhetetlenek az életben való boldoguláshoz. Kiadványaink a gyermekek szórakoztatását, fejlesztését szolgálják és szüleik, pedagógusaik munkáját segítik.
Tovább olvasokCsontváry Képzőművészeti Stúdió Egyesület
Művészetterápiás alkotóműhelyünk elsősorban gyermekotthonokban és lakásotthonokban élő gyermekeknek, serdülőknek tart rendszeresen képzőművészet-terápiás foglalkozásokat. Módszerként a népművészeti motívumkincseket használja fel kreatív módon.
Tovább olvasokNestlé
Célunk javítani a magyar lakosság kedvezőtlen táplálkozási és életmódbeli szokásain, különös tekintettel a gyerekekre.
Tovább olvasok