Az általunk kifejlesztett 3M formula alkalmazásával (matek+módszertani+mentális támogatás) arra törekszünk, hogy a matek ne olyan legyen a diákok számára, mint a „mumus a szekrényben” a Harry Potterből; hanem mindenki képes legyen elérni azt az „elég jó” szintet, amivel már elégedett lehet.
Tovább olvasokmicrobit botorkálás
A diákok játékos programozási/kódolási tevékenységeken keresztül megismerhetik és kipróbálhatják a Micro:bit eszközöket, ezáltal fejlesztve az informatikai gondolkodásukat.
Tovább olvasokMedve Matek
Hiszünk abban, hogy izgalmas és élvezettel teli szellemi kihívásokon keresztül bárki közelebb kerülhet a matematika világához! Rendezvényeinken egy új világba kalauzoljuk a résztvevőket, ahol megismerhetik a matek játékos oldalát.
Tovább olvasokMatek Oázis – matek könnyen, érthetően a neten
A missziónk, hogy eloszlassuk a matekkal kapcsolatos félelmeket, hogy minden gyermeknek megmutassuk, hogy a matek milyen szerethető is lehet.
Tovább olvasokLogiKaLand
A Logikaland az a hely, ahol élmény a tanulás, ahol egyre több feladatot akarnak megoldani azok is, akik eddig úgy tudták nem szeretik a matekot!
Tovább olvasokLányok Napja (NATE)
A kezdeményezés célja tágítani a lányok látószögét és gyakorlati élményekkel támogatni pályaválasztási döntéseiket, bemutatni olyan szakmákat, melyeket ma még a legtöbb esetben „fiús” szakmaként aposztrofálnak, pedig azok a lányok számára is érdekesek.
Tovább olvasokMERLIN Ház Képességfejlesztő és Tehetséggondozó Nonprofit Kft.
A műszaki és természettudományos ismereteket közvetítjük játékos formában a fiatalok számára.
Tovább olvasokJövőnap az iskolában
Célunk, hogy gondolatokat stimuláljunk, kérdéseket váltsunk ki, fejlesszük a gyerekek kreativitását, aktivitást és innovatív ötleteket generáljunk.
Tovább olvasokKódGarázs
A KÓDGARÁZS-nál játékos formában sajátítható el a programozói szemléletét. Ez az a hely, ahol az innovációt nem követik, hanem alkotják.
Tovább olvasokJövőmenők és Jövőfoglalkozások
Könyvsorozat és iskolai foglalkozások személyesen vagy online, melyek célja, hogy az 5 – 12 év figyelmét és gondolkodását a körülöttünk exponenciális ütemben változó technológiai fejlődésre (pl. robotika, önvezető közlekedés, űrutazás) irányítsa.
Tovább olvasok