Ma Magyarországon az emberek életét szinte teljes mértékben meghatározza, hogy milyen körülmények közé születnek. Ha valaki hátrányos helyzetűként látja meg a napvilágot, nagyon kicsi az esélye, hogy ki tudjon törni ebből a helyzetből. A Csörögi Tanodában ezt az esélyt igyekszünk növelni.
Mahájána Alapítvány – Csörögi Tanoda
Elfogadásra, a gyerekek megismerésére, egyéni igényeikre épülő fejlesztő programunk alapvetően hátrányoshelyzetű gyerekek szól.
Tanítási filozófiánk
Gyerekközpontúság, elfogadás, odafigyelés jellemzi a munkánkat. Nagyon fontos, hogy a foglalkozásaink ne hasonlítsanak egy hagyományos iskolai foglalkozáshoz, mert azzal szemben ellenállás van a gyerekeinkben. (Minél nagyobb a gyerek, annál nagyobb benne az ellenállás is.) Társasjáték pedagógia, kooperatív tanulás, projekt módszer, élmény alapú pedagógia, művészetpedagógia, mozgás tartozik az alkalmazott módszereink közé. Igyekszünk az IKT-t is gyakran használni.
Ilyen formában érhetőek el képzéseink
rendszeres foglalkozások) többnapos összefüggő program) egy-egy téma mentén szervezett foglalkozás) b_Kurzus/szakkör (egymásra épülő d_Workshop (alkalmanként f_Tábor (tanítási időn kívüli
Itt vagyunk jelen
Közép-Magyarország (Pest megye)
Nekik szólnak programjaink
c_7-8 éves gyerekek d_9-10 éves gyerekek e_11-12 éves gyerekek f_13-14 éves gyerekek
Top kompetenciák, amiket fejlesztünk
Együttműködés/csapatmunka Szociális és kulturális nyitottság Önbizalom/önismeret