Missziónk, hogy a tanulók olvasási motivációját fejlesszük és hosszútávon fenntartsuk. Nem célunk mindenáron olvasókat nevelni. Azt szeretnénk, hogy a gyerekek önállóan, külső nevelési elvárások nélkül, az ő saját döntésük alapján, saját céljuk elérése érdekében találják meg az olvasáshoz a kapcsolódásukat úgy, hogy közösen megtaláljuk azokat a szövegtartalmakat, amelyek érdeklik őket. Ezért célunk, hogy a gyerekek tapasztalatszerzés útján ráérezzenek az olvasás fontosságára.
D012: szabad gondolkodású gyerek – szabad felnőtt
Jövőálló készségeket fejlesztünk az önismereten, történetíráson és kitartásfejlesztésen keresztül.
Tanítási filozófiánk
A D012 a motivációelmélet tudományos alapjaira helyezett hazai módszertan. A tipikusan és az atipikusan fejlődő gyerekeknek szól (beleértve a tehetségfaktorral rendelkező gyerekeket is). A módszer elfogadó és biztonságos légkört teremt meg, ahol egyéni, páros és mikrocsoportos közegben a gyerekek személyiségüknek megfelelő tempóban fejlődhetnek. A diagnózis számunkra nem fontos. Címkék és kategóriák nélkül a jövő fiatalembereivel foglalkozunk.
Ilyen formában érhetőek el képzéseink
rendszeres foglalkozások) egy-egy téma mentén szervezett foglalkozás) könyv (pl. társasjáték kártyajáték fejlesztő könyv) b_Kurzus/szakkör (egymásra épülő d_Workshop (alkalmanként e_Játék
Itt vagyunk jelen
Budapest
Nekik szólnak programjaink
c_7-8 éves gyerekek d_9-10 éves gyerekek e_11-12 éves gyerekek f_13-14 éves gyerekek
Top kompetenciák, amiket fejlesztünk
Kreativitás Kitartás Önbizalom/önismeret