A MotiMore egy iskolai környezetben használható szoftver, alsótól egyetemig, amely játékosított értékelési módszerével támogatja a diákok motivációját. Hiszünk abban, hogy a hagyományos értékelés már kevéssé képes a diákokat motiválni, és a 21. századi készségek fejlődését támogatni. Célunk, hogy a gyerekek megismerjék az önmotiváló, önszerveződő tanulást, a pedagógusok pedig erőt merítsenek a fejlesztő munka eredményeiből, s emellett, hogy kevesebb adminisztratív terhet viseljenek magukon.
MotiMore
A Motimore gamifikált tanulást és tanítást segítő platform segítségével szeretnénk elérni, hogy az oktatás és a tanulás is egyaránt örömteli élmény legyen, hiszen mindkettő a jövőre készít fel, de a jelenben zajlik.
Tanítási filozófiánk
A rendszer pedagógiai alapvetése a konstruktivizmushoz kapcsolódik: a hangsúly a tanulási folyamaton van a tanítás helyett. Ez nemcsak technológiai újítás, hanem pedagógiai paradigmaváltás, megoldás is.
A Motimore emellett egy többszintű, stresszmentes gamifikációs modellt használ.
Fontos számunkra hogy az oktatás és a tanulás is egyaránt örömteli élmény, cselekmény legyen, mely jövő idejű (a jövőre készít fel), de a jelenben zajlik. Fejlesztéseinket ezeknek az értékeknek a mentén tervezzük.
Ilyen formában érhetőek el képzéseink
Workshop (alkalmanként, egy-egy téma mentén szervezett foglalkozás) a_Applikáció vagy online platform/játék
Itt vagyunk jelen
Közép-Magyarország (Pest megye) Nyugat-Dunántúl (Győr-Moson-Sopron megye, Vas megye, Zala megye) Dél-Dunántúl (Baranya megye, Somogy megye, Tolna megye) Dél-Alföld (Békés megye, Csongrád-Csanád megye, Bács-Kiskun megye) Észak-Magyarország (Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Heves megye, Nógrád megye) Észak-Alföld (Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Hajdú-Bihar megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye)
Nekik szólnak programjaink
c_7-8 éves gyerekek d_9-10 éves gyerekek e_11-12 éves gyerekek f_13-14 éves gyerekek g_Szülők h_Tanárok/fejlesztők
Top kompetenciák, amiket fejlesztünk
Kommunikáció Együttműködés/csapatmunka Kritikus gondolkodás/ problémamegoldás