A kísérletezés és a versenyzés révén, élményeken keresztül ismertetik meg a gyermekkel a természettudományok szépségeit. Programjaikkal hátrányos helyzetből induló, tehetséges fiatalokat indítanak el a mérnöki, technikusi, vagy tanári pálya felé.
A gyerekek csillogó szemét az élménypedagógia eszközeivel nyitjuk fel. Támogatjuk az oktatókat, régiónként mentorálási programokat indítunk el. Arra törekszünk, hogy 10-15 év múlva is legyen, aki természettudományokra tanítja a gyerekeket, hogy fennmaradjanak és folytatódjanak a hazai oktatási értéklánc hagyományai.
A Kémia Mobillabor 2019 óta zászlóshajó programunk. Az év során az ország
több pontján csatlakoztak újabb tanárok, akik saját régiójukban viszik el a kísérleti kémiaórákat sok olyan iskolába, ahol más alkalommal nemigen látnak ilyet a tanulók. Ezzel fő missziónkat, az érdeklődés felkeltését, a természettudományos pályaorientációt csakúgy igyekszünk megvalósítani, mint azt, hogy a fogadó iskolák, tanárok számára is jelzést adhassunk: nincsenek egyedül, nem végzik hiába munkájukat
– Ovilabor-Sulilabor (a MobilLabor program kiterjesztési a kisebbek felé)
– Fizika MobilLabor (2024-ben indult)
– Richter TETT: Te és a természettudományok mese és novellaíró pályázat (2023-ban harmadik alkalommal került kiírásra)
– Kémiatanári Hírlevél
– Szabó Szabolcs Természettudományos Vándorkupa
– Tansegéd.hu
– Diákmentor program
– Mentorálás kémiatanároknak
– G7 „28.óra” podcast-sorozat
- Országos - személyes
- Óvodás gyermekek (3-6)
- Alsó tagozatosok (7-10)
- Felső tagozatosok (11-14)
- Szülők
- Pedagógusok
- Együttműködés/csapatmunka
- Kíváncsiság
- Kreativitás