Okos Doboz

Ingyenes tankönyvfüggetlen digitális taneszköz segítségével a diákok kognitív képességeit fejlesztjük.

Tovább olvasok

Nagy Digitális Kaland

Egy olyan országosan elérhető versenyt álmodtunk meg, amely játékos feladatokon keresztül fejleszti a gyerekeket, hogy ezáltal ők tudatosabban navigáljanak az online térben.

Tovább olvasok

MONDO

A MONDO egy komplex program, amely a gyerekek jogtudatosítására és a MONDO nevű kártyajátékra épül.

Tovább olvasok

Lányok Napja (NATE)

A kezdeményezés célja tágítani a lányok látószögét és gyakorlati élményekkel támogatni pályaválasztási döntéseiket, bemutatni olyan szakmákat, melyeket ma még a legtöbb esetben „fiús” szakmaként aposztrofálnak, pedig azok a lányok számára is érdekesek.

Tovább olvasok

MEKH Energiakövetek

Célunk kettős: egyrészről a felsőoktatási intézményekben természettudományos tárgyakat hallgató diákok ösztönzése az energetikai témákkal kapcsolatos tudásuk elmélyítésére és kreatív, élményalapú átadására, másrészt általános iskola felső tagozatos, illetve a középiskolás korosztály körében a tudatos energiafogyasztással és energiatakarékossággal kapcsolatos ismeretek bővítése.

Tovább olvasok