Célunk, hogy népszerűsítsük a kisiskolás korosztály számára a tudományos ismeretterjesztésen túl az egyetemi világot, a Széchenyi István Egyetem különleges és színes képzési palettáját, az egyetemi élet sokszínűségét.
Tovább olvasokHello Wood Junior
Olyan készségfejlesztő program, ahol a fiatalok felfedezhetik a design különböző területeit, így tapasztalva meg, hogy hogyan lesz kézzelfogható eredménye egy egyszerű ötletnek.
Tovább olvasokJÁTSSZ!MA!
A Matematika Birodalma az a hely, ahol kicsit mindenki matematikus lehet, és megláthatja a matematika szépségeit.
Tovább olvasokInspirál Cirkuszközpont
Fontos, hogy a tanuló képessé váljon kitartó, önálló gyakorlásra, önálló célok kitűzésére és azok elérésére.
Tovább olvasokFortély-sátor
Mobilizált szabadulószobáinkkal azt szeretnénk elérni, hogy minden gyerek kipróbálhassa magát egy izgalmas játék során, és rájöhessen, hogy ő is kreatív módon tud megbirkózni különböző kihívásokkal.
Tovább olvasokFUTUROBI Ökomusical
Alapvető célunk a gyerekek környezet és egészségtudatos szemléletformálása, melyet hagyományos módszerek helyett újszerű, interaktív multimédiás elemek szinergikus alkalmazásával kívánunk végezni.
Tovább olvasokE.ON EnergiaKaland
Programunk célja, hogy segítse a pedagógusokat az energiatudatosság kialakításában, a gyerekeket pedig az energiával kapcsolatos tudásuk bővítésében, kompetenciák fejlesztésében.
Tovább olvasokGyerekakadémia
Elsődleges cél a tanulókban tudatosítani, hogy minden probléma megoldásához egy algoritmus vezet, amelyet megalkotva és azt követve, a munkájukat siker övezi majd.
Tovább olvasokDIOO – Digitális Okosjáték Óvodásoknak – Iskolaérettség felmérő és felkészítő rendszer
A Digitális Okosjáték Óvodásoknak (DIOO), iskolaérettségi teszt és felkészítő rendszer.
Tovább olvasokÉlményMűhely Nemzetközi STEAM Mozgalom
Az ÉlményMűhely elsők között vágott bele a STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts & Mathematics) és a design integrált tanulási módszereinek feltérképezésébe és továbbfejlesztésébe.
Tovább olvasok