A Motimore gamifikált tanulást és tanítást segítő platform segítségével szeretnénk elérni, hogy az oktatás és a tanulás is egyaránt örömteli élmény legyen, hiszen mindkettő a jövőre készít fel, de a jelenben zajlik.
A MotiMore egy iskolai környezetben használható szoftver, alsótól egyetemig, amely játékosított értékelési módszerével támogatja a diákok motivációját. Hiszünk abban, hogy a hagyományos értékelés már kevéssé képes a diákokat motiválni, és a 21. századi készségek fejlődését támogatni. Célunk, hogy a gyerekek megismerjék az önmotiváló, önszerveződő tanulást, a pedagógusok pedig erőt merítsenek a fejlesztő munka eredményeiből, s emellett, hogy kevesebb adminisztratív terhet viseljenek magukon.
A Motimore egy digitális, személyre szabott oktatási platform. Az első olyan hazai LMS+CMS, mely a 21. századi pedagógia alapelveit figyelembe veszi: egyszerre innovatív és gamifikált. A fejlesztői köre a tanulói és a tanári igényekre támaszkodik – ez annak is köszönhető, hogy az ötletadó maga is pedagógus. A kivitelezésben a következők fontosak:
– A rendszer pedagógiai alapvetése a konstruktivizmushoz kapcsolódik. Ez nemcsak technológiai újítás, hanem pedagógiai paradigmaváltás, megoldás is.
– A Motimore emellett egy többszintű, stresszmentes gamifikációs modellt használ; ennek része, hogy többféle értékeléssel, jutalmazó rendszerrel dolgozik; kiegyensúlyozza a hallgatók közötti verseny és együttműködés szintjét; mindezt pedig olyan környezetben teszi, ahol a gyerek jól érzi magát és célokat fogalmazhat meg.
– Emellett a Motimore a pedagógusok számára is érdekes és modern pedagógiai segítséget, megoldást kínál. Sok pedagógussal megszeretette a digitális oktatást az elmúlt időszakban.
- Országos - online
- Alsó tagozatosok (7-10)
- Felső tagozatosok (11-14)
- Szülők
- Pedagógusok
- Együttműködés/csapatmunka
- Kommunikáció
- Kritikus gondolkodás/ problémamegoldás